Aberdonian female van drivers!

*News flash*

FundaMENTAL terrorist type jihadists targeting a large branch of the cr4ppy supermarket chain Asda was today foiled by the carpark...

Police have issued a statement:

we can confirm that Asda has managed to foil a terrorist threat on Aberdeen's cheapest shop, the attack appeared to be well planned although it stood no chance against the supermarkets secret weapon - the car park, finnaly we have found a weapon in this war against terror.

Onlookers stood agahst that Aberdeen was the new target for the terror attacks, one innocent bystander had this to say:

Aye min, I wis like, ye kein, I'd dropped a penny oot me pocket, and of course, as it hit me on the back of the heid, fan I'd bent ower tae pick it up, ye Kein, this van came boundin roond the corner at a whoorin rate o' knots, an this quine wis hingin' oot the windae, ye kein, yellin some-in like "BOGOF", I'd thocht that was an affy funny war cry like ye Kein... bit then I'd realized that Asdas goat this big Buy ane, get ane free offer thingy oan jist noo like, ye kein?

The attack was not thought to be specificaly against the stores owners, American Chain Wal-mart.