mick_weatherill Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 Over the past few weeks ive had 4 or 5 tank fulls of V.power .Ive noticed my car dont pop and bang as much as it did on optimax .Is it me or has anyone else noticed any difference with it? How do i get my pop and banging (from the exhaust) back?
granby Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 Mine still pops & bangs so i reckon it's your driving []
mick_weatherill Posted September 22, 2006 Author Posted September 22, 2006 Might have known id get that response from you Richard Head []
leon Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 mine pops and bang more!!! and feels a bit more faster in the lower revs
paul_sharp Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 im on my 3rd tank now, havent notitced any difference with pops and bags Quote mine pops and bang more!!! and feels a bit more faster in the lower revs
big jay Posted September 22, 2006 Posted September 22, 2006 I've been using v.power for the last week and mine still pop's and bang's with some beening quite load!!![Y][] The week before i had used tescos 99 and my scoob felt very sluggish[] so i wont be using it again.
Recommended Posts